V západnej rúre tunela Bikoš aktuálne Národná diaľničná spoločnosť realizuje štrbinové žľaby a pracuje aj na položení obrubníkov či realizácii kábelovodov.
„V lete tohto roka budeme pripravení začať s montážou tunelovej technológie a následne príde na rad realizácia vozovky v tuneli,“ dopĺňa Národná diaľničná spoločnosť.
Tunel Bikoš bude dvojrúrový cestný tunel s jednosmernou premávkou. Medzi tunelovými rúrami budú tri priechodné priečne prepojenia, slúžiace ako chránené únikové cesty. V každej tunelovej rúre bude 7 protipožiarnych výklenkov s hydrantmi, 7 SOS kabín a jeden jednostranný núdzový záliv umiestnený približne v strede tunela.
Okrem tunela sa pracuje aj na vonkajších objektoch. Realizuje sa zakladanie, budovanie násypov a ukladajú sa konštrukčné vrstvy vozovky na preložke cesty I/68 pri Veľkom Šariši. Taktiež prebieha realizácia nového koryta potoka Dzikov.
„Na moste pred tunelom Bikoš z južnej strany presúvame skruže na ľavý most, pravý most je už kompletne zabetónovaný. Na moste za tunelom Bikoš prebieha realizácia lamiel a zárodkov a presun vozíkov z ľavého na pravý most,“ dodáva Nárosná diaľničná spoločnosť.
Na moste ponad cestu I/68 je dokončená betonáž a prebiehajú práce na realizácii kamennej dlažby pod mostom, debnenie a betonáž koncových priečnikov a záverných múrikov. Na mostoch nad vetvami severnej križovatky R4 prebieha jednotlivo pokládka debnenia, armovanie, debnenie priečnikov a izolácie pod rímsy.